you are not alone.

Hej, bloggare!
Idag har jag varit med Jennifer Lundgren. Hade en väldigt seg dag i skolan men när den väl var slut kom min pappa och hämtade oss. Vi åt lite mellanmål när vi kom hem till mig. Sen såg vi en film, She's the man. Efter det gick vi ut och hoppade i, jag vet inte hur länge! Jennifer försökte göra bakåtvolt och jag försökte göra framåtvolt. Ingen lyckades...
Vid 19 gick vi tillslut in och åt cupcakes och pepparkakor. Sen satte vi oss vid datorn lite, men sen kom hennes pappa och hämtade henne. Så nu sitter jag här själv och funderar på om jag ska gå och fördriva tiden med The Sims 2. Imorgon ska jag äntligen dra ut den sista tanden. Sen kanske det tar någon vecka innan jag får själva tandställningen men det ska bli skönt att inte behöva dra ut någon mer.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0