Dag1 - en nytagen bild på dig + 15 intressanta fakta om dig själv

eftersom jag inte har lagt in bilder från både mobil och kamera så får det bli den här bilden!

1. Jag har otroligt svårt att lita på folk.
2. Jag sminkar mig inte längre för att jag känner mig ful ändå, smink ändrar inte på det!
3. Det är ingen som vet allting om mig. Känner ändå att ingen lyssnar.
4. Jag gillar Michael Jackson och hans musik, bryr mig inte vad andra säger om honom!
5. Jag är inte nöjd med mig själv alls..
6. Linnea är min bästavän och utan henne skulle jag fan inte vara här idag.
7. Jag hatar folk som sviker och sen pratar med en som om inget hänt.
8. Jag hatar mörker! Jag hatar det! Vet inte varför men jag får panik om jag är i ett mörkt rum och inte vet vart dörren är!
9. Jag älskar verkligen när det är strömavbrott! Det är så mysigt att bara krypa ner i soffan elr sängen med filt elr täcke och bara mysa!
10. Varje dag är jag rädd att någon som jag bryr mig om, ska dö. Tänker på det hela tiden och ibland somnar jag med gråten i halsen och tårar som rinner nedför kinderna och lägger sig på lakanet..
11. Jag hatar fisk och allt som kommer från havet egentligen. Ätert inte om jag verkligen inte måste! Och i såna fall äter jag jättelite.
12. När jag gillar en person brukar det inte ta lång tid innan jag slutar att gilla honom. Jag tänker bara att han aldrig skulle vilja ha mig. Så lätt äre.
13. Jag vill flytta till USA när jag blir stor. Tycker bara att det är ett sånt häftigt land. Händer mer grejer där!
14. Jag hatar att bråka med folk. Det är det värsta som finns..
15. Jag vet inte vad jag ska skriva här!

Haha, jätteintressanta ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0