I day left

Hejsan där bakom bloggskärmarna. Idag har jag varit hos min faster och farmor. Trevligt att träffa dom efter en lång tid. Vid halv fem tiden blir det middag på altanen och sen framåt 18 tiden så drar man bort, hela familjen, till bryggan och myser med kex, ost, vin och annat gott! Kommer nog bilder som jag lägger in senare ikväll.
Imorgon äre skola. Inget jag sådär ser fram emot så jättemycket. Ska väl bli kul att träffa alla igen men inte att gå i skola. Men tror att vi slutar lite tidigt.
På tisdag får jag tandställning på nederkäken. Louise ska med så att jag inte blir allt för rädd, haha! Men nu tänkte jag gå ut på altanen elr kanske hoppa lite studsmatta. Hare så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0