you'r so perfect

Hellu there! Har varit en toppen dag i skolan idag.
Gick upp vid halv 7 tiden. Åt havregrynsgröt och fixade mig sedan. Kollade lite på tv innan Louise kom och vi hade sällskap till school. Mötte Ajsa och Adelina och gick mot bildsalen. Ny lärare, ny sal. Men det var faktiskt rätt kul. Sen hade vi sexualkunskap. Skrev om könssjukdomar och preventivmedel.
Fick sedan lite rast innan mentortiden. Då gjorde vi inget speciellt. Sen hade vi lunch, pannkakor. Efter det vare Svenska och Engelska. Skrev lite om oss själva och vår sommar. Sen ett brev till läraren.
Sen hade vi slöjd. Började med nya arbeten och jag började med en byxdress i blommigt tyg. Kommer nog bli jädra snyggt!
Mötte upp Louise igen och drog hem till mig. Åt lite innan vi drog till tandregleringen. Jag spände tandställningen och sen drog vi tillbaka mot oss. Hon fortsatte hem och jag satte mig här. Snackar med lite folk och ska väl snart gå in till mitt lilla rum och fixa lite skit. Sen får vi se vad som händer. Hare gött nu så hörs vi troligen imorgon! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0