10 sanna om mig!

1. Jag blir rätt lätt arg och upprörd över vad folk säger.
2. Jag älskar min mamma över allt annat, hon gör mig glad och hon är bara så underbar!
3. Jag har simmat med vilda delfiner i Egypten och vill bara dit igen!
4. Får ofta frågan "vad vill du bli när du blir stor?" och jag vill bli någon som folk ser upp till och respekterar. Vill gärna sjunga och skriva egna låtar och få folk höra dom. Skulle betyda så sjukt mycket.
5. Jag har det riktigt svårt med kärleken just nu. Vet inte riktigt vem av två jag gillar, dom gör det inte enklare heller.
6. Jag älskar verkligen Amanda Fondells röst!
7. Den i mitt liv som jag ser upp till mest är min moster Eva, hon gjorde det jag aldrig trodde att hon kunde.
8. Jag ska ha en skåning som gäst under jullovet och jag längtar som jävlar!
9. Mitt liv består av musik, vänner, familj, resor, känslor, bilder och sånt där!
10. Jag vet att dom här sanningarna var riktigt intressanta men nu vet ni lite mer om mig, + jag älskar verkligen när det är strömavbrott, riktigt mysigt med ljus och sånt. Speciellt eftersom, då kan inte min bror sitta vid datorn som jag blir så lack på! Haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0