you can't always get what you want

Hej läsare! Idag har det varit en rätt bra dag i skolan. Känner mig lite bättre nu, inte lika bitchig och ledsen. Men i alla fall, på gympan klarade jag 1 level mer än förra gången på Beeptestet så det är jag rätt glad över. Resten av lektionerna så gjorde vi inte så värst mycket, fick dock reda på fysikprov och betyg. Har D i fysik, ganska nöjd ändå. Vi spelade lite spel och så på matten, rätt chill.
Sen tog jag och Louise bussen hem och satt och larvade oss & spelade spel på mobbsen! Efter ett tag så drog vi hem till henne, höll på att halka på vägen, dyktig tjejer! Vi gjorde väl inte så jättemycket, julgodis blev det men det är nog redan slut!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, skulle egentligen varit med Hilma men hon hade lite prov att plugga till. Drar nog hem och bara latar mig. Men nu ska jag fixa lite, hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0