11.47

HEMMA! Kom hem vid typ 2.30 inatt. Såg på tv en stund innan jag gick och la mig. Så jävla skön min säng ääääär! Det är det bästa med att åka bort. När man kommer hem är sängen så jävla skön!
Aja, nog om min säng.

Vi åkte ifrån Cochem vid 6.00 tiden. Stannade en bit bort och åt frukost. Sen åkte vi en bit till och där blev det bilkö. Så vi satt fast i bilkö som rörde sig 1cm per min elr nåt, i 4 timmar! Förihelvete!
Sen tog nästan bensinen slut så vi fick åka in på en station och tanka. Där åt vi också. Sen satte vi oss i bilen och åkte ut i kön igen. Efter en bro som kom lite senare så löste det upp sig och så kunde vi köra fort! Vi kom till Border Shopen runt 16 tiden kanske. Köpte lite skit som jag kommer att lägga in sen också tsm med mycket annat!
Sen tog vi färjan. Kom till Danmark. Kom till andra färjan runt 18 tiden. Kom till Svergie lite efter. Och sen åkte vi hem och kom hem vid 2.30 tiden! Lång dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0