jag brukade vara någon som alltid ville vara nära dig, nu är allt förändrat.

Hej. Kom precis hem från Adelina. Har spenderat natten där och haft det awesome! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Men jag lägger nog in bilder lite senare idag. Skriver i alla fall hur följande vecka ser ut!

Måndag: Lillön med familjen, fira semester för föräldrarna, grilla hos min moster
Tisdag: Vene riktigt än. Får se om jag hittar på något med Linnea den dagen
Onsdag: Harry Potter! :D
Torsdag: Packa och picnik med Adelina på Korpa
Fredag: Tyskland!

Längtar mega mycket till Tyskland kan jag säga! Slänger in en bild på dagens Malin.


Adelina gjorde flätor på mig. Kommer att vara så fint imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0