this could be a good life, a really good life

nytagna 110723

Men hallå! Sitter här och bara myser med Tic-Tak och awesome musik! Just nu är favoriten "a good life" med onerepublik. Sjukt bra kan jag bara säga!
Igår såg vi på formel 1 som jag kanske har skrivit. Idag har jag faktiskt lite ont i öronen. Haha, jag gör aldrig om det där!
Idag har det väl mest varit att packa hittills. Pappa och jag har dock varit och åka linbanan uppför berget. Det var jädra kul! Och när vi tankade innan det så var det en gubbe som åkte in i en glasruta och den gick sönder totalt! Haha, snacka om fail!
Imorgon bär det av mot hemmastaden Västervik igen. Skulle igentligen varit till på måndag men vi orkar inte vara här i bara molnigt väder. Dels äre för att vi saknar sängen, men också för att jag saknar mitt folk! Nu ska jag väl gå och göra något annat. Hare så jädra bra folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0