all the things I do see, what you could have been

Hej på er! Sitter här och halvglor på Gossip Girl. Lyssnar på musik och har ljudlöst på tv, det är bra dä!
Idag har jag väl inte gjort så himla mycket. Klockan 13 elr något så ringde jag till Adelina som verka depp. Åkte till henne och skulle lämna saker men hon öppnade inte. Tack för det?
Gick ner och såg mina kusinbarn. Sen såg jag min moster och kusins tjej. Gick dit och snacka ett tag. Sen åkte jag till skyttegatan och Linnea kom ner. Vi satte oss i gräset och snackade. Nu verkar allt vara bra igen. Vi ska vara imorgon så vi kanske ska dra och bada och kanske se på bio. Får se.
Nu ska jag i alla fall fixa lite på datan och sen kanske det blir att gå promenad till Lysing med farsan elr så. Efter maten alltså. Aja, vi hörs imorgon! Bye bye!



Bara för att jag gillar bilden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0