dåligt uppdatering

Hej på er! Sitter här och har jävligt ont i handen. Fattar inte vad jag har gjort men den är inlindad i bandage och jag hoppas på det bästa!
Förlåt för den dåliga uppdateringen. Har varit lite deppig så jag har inte orkat blogga. Men jag lovar att imorgon kommer bilder från fiskningen och kanske lite annat.
Idag har jag inte gjort så mycket. Inget kul väder heller. Så det har bara varit att ligga i sängen och läsa, skriva och fundera. Nu ska jag i alla fall gå och se på tv med farsan. Sen går jag in till mig och läser.
Juste! Jag har börjat packa! Vi åker inte förren den 15:onde men jag gillar att packa i förväg sånt som jag inte ska använda mer. Ska uppdatera varje dag, om jag orkar.

Men vi hörs! Gooodbyee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0