Idag - tredjejunitjugohundraelva

Idag har jag varit i Linköping. Det kommer bilder under vad jag köpte.
Vi gick lite på stan i Linköping och åt korv efter ett tag. När vi var klara på stan åkte vi med fulla händer till Ikea och åt mat. Sen åkte vi väl hem antar jag. När vi kom hem så satte vi på oss badkläder och gick till bryggan. Solade och badade ett tag. Riktigt skönt!
Kom hem för ett tag sedan och sitter nu och äter chips och dricker blåbärsdricka! Nu får ni alla ha en sjukt fin kväll, det ska i alla fall jag!

köpt:
* kudde - Ikea
* rullgardin - Ikea
* gympashorts - intersport
* strumpor - H&M
* svart och vit tröja - lindex
* rosa top - ginatricot
* rosa klänning - ginatricot
* vit och blå klänning - JC
* runningshoes - intersport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0