12 05 2011

Hej på er! Idag har varit en sjukt bra dag i skolan.
Sovmorgon till halv elva! Som första lektion hade vi Biologi och då planerade vi läxan som vi ska göra imorgon. Vi ska gå ut i skogen och beskriva botten, fält, busk och träd - skikt. Sjukt tråkigt, men det måste göras.
Sen skulle vi ha spanska men ingen kom så vi gick och åt istället. Det var någon tacos grej. Satt med Johanna, Stefanie, Emmie och Emilia.
Sen gick jag och Johanna och letade efter Jennifer som satt borta i C med Una och någon mer. Hon hade ju självklart inte ätit så vi gick åter igen till matsalen och satt och kolla på när hon och Sofia åt klart. När dom äntligen gjorde det så gick vi ut och sen in igen och sen ut igen!
Hade sedan teknik. Vi gjorde ritningar och sånt skit. Tråkigt! Sen hade vi svenska som sista lektion. Då läste vi bara. Men det var en jävla geting som höll på i fönstret som jag totalt mördade! Alla stirrade på mig och man kan ju inte annat än att lee! Sen åkte jag hem och gick ut och sprang en runda. Gick väl sådär, har världens sämsta kondis. Nu sitter jag här och snackar med Matilda Järpmyr och väntar på maten.
Imorgon blir det filmkväll här hemma. Skickar säkert in några bilder!


gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0