jag kommer, baby, jag tror jag är kär

Hej på er! Idag har varit en rätt så chill dag i skolan.
Först och främst hade vi sovmorgon en timme så vi började vid 9.20 istället. Då hade vi matte.
Efter det hade vi engelska. Egentligen skulle vi ha SO men jag vetifan var Tobbe var. Så vi hade engelska istället. Vi körde lite spel och så.
Musik var nästa lektion. Trodde att vi skulle sjunga och så men istället snacka vi om hörselvård. Random, right?
Efter det var det mat. Någon jävla fisk, det var väl inte helt fuckt up.
Mentortid. Skrev bra saker om varje person i klassen. Det var ju rätt woligt faktiskt!
Sen hade vi matteprov. Tror att det gick ganska bra. Fick gå sådär 15 min tidigare.
Då hade vi spanska. En bra lektion det, vi körde hängagubbe och gjorde korsord.
Kl. 14.40 så var den slut och jag gick till parkeringen där mina föräldrar väntade på mig. Vi åkte hem och jag åt nyss. Nu ska jag nog läsa lite tror jag. Sen blir det nog att gå bort till bryggan och sola och bada. Sjukt skönt!
Juste! Om någon timme kommer min moster och kusin. Blir sockerkaka och lite så.
Imorgon börjar vi vid 9.30 och slutar 12.50. Vad är det för mening med att ens gå till skolan en sån dag?!

Nu ska jag i alla fall gå och göra något annat.
Hejdå!


~dagen outfit~
- linné - h&m
- shorts - kappahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0