made a wrong turn, once or twice

Hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen! Idag har jag varit med Louise Westerberg.
Åkte hem efter skolan och åt lite tacogratäng. Spelade lite kort efter det innan vi gick ut och hoppade studsmatta. Det blev jobbigt efter ett tag så vi gick ner till sjön och satte oss på bryggan. Jag satte i fötterna och njöt! Faktiskt riktigt skönt!
Där satt vi en stund och bara snackade och Louise försökte döda spindlar, flugor och jag vet inte vad!
Gick hem och Louise åkte hem. Jag åt och kollade facebook och BDB elr som det heter nu; Dayviews! WTF?
Gick ner till bryggan igen och låg och solade lite. Riktigt skönt! När jag kom hem såg jag på One Tree Hill. Snackade med lite folk på facebook och sådär.
Imorgon ska jag va med Adelina och gå på stan och leta efter en avslutningsklänning. Efter det hämtar vi Ajsa och drar ut till Korpa och solar. Sjukt skönt ska det bli!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0