sometimes you have to fight to get what you want!

Hey! Igår var en riktigt bra dag, förutom vädret då, det sög! Snö, regn, hagel? Va fan är detta?!
Jag, Ajsa och Adelina satt kvar en timme efter att vi hade slutat, och spelade kort. Inte den sista kvarten för då snodde jag och Ajsa Adelinas nycklar och hon jagade oss runt alla skåp! Sjukt kul! Sprang ut i haglet och bara stog där!
Vid 14 tiden gick jag till simhallen och simmade. Simmade bara 500 m idag för jag hade så ont i magen. Men idag ska det bli 1km när jag ska simma med min kusin! Så då vet ni vad jag gör efter skolan idag i alla fall!
Nu är klockan 9.11. Jag börjar 10.30 så det är ett tag kvar! Har tråkiga teknik idag! Blöööh!
Imorgon blir det KANSKE att gå och se Mamma Mia på gränsö med Linnea. Snackade med henne igår och hon lät som att vi skulle gå! Ska ringa na ikväll och kolla!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0