think of me in the deep of the dispare

Hello! Tar två dagar på samma.

Igår: Johanna, Sofia och Jennifer kom vid 18 tiden och hade med sig en godiskladdkaka. Haha, gullungar alltså!
Sen kom Stefanie och Emmie. Vi gick ut och alla slängde sig på studsmattan. Jag gick och öppnade för Adelina och Ajsa som kom.
Vi satte oss och åt tacos. Riktigt mysigt.
Sen öppnade jag alla presenter.
Av Stefanie och Emmie fick jag en berlock med ett stort M på! Tack så mycke!
Av Ajsa fick jag en tavla av Paris och 5-6 ringar. Tack!
Av Adelina fick jag ett par ballerinor. Jättefina verkligen! Tack du!
När det var klart så satte vi oss i soffan, golvet, fotöljerna och såg på film med godis och chips. Såg "the fourth kind". Lite hoppig blev man väl, men det kan vara för att vi hade as hög volym och jag "visste inte hur man sänkte". HAHA.
Sen gick vi ut och konstigt nog, spelade fotboll? Haha! Jag, Stefanie och Jennifer mot Sofia, Emmie och Johanna. Ägda blev dom! HAHA.
Vi gick in och körde anden i glaset. Sjukt läskigt!
Jennifer frågade om hennes låtsas mamma hette Kajsa, och den kom på ja.
Johanna åkte hem efter en stund med Emmie och Stefanie. Då var det bara jag, Sofia, Jennifer, Adelina och Ajsa kvar. Vi spelade lite till. Sen åkte Sofia, Adelina och Ajsa hem. Jag och Jennifer gick in till mig och såg typ en halvtimme på Silent Hill. Somnade.

Idag: Jag vaknade vid ungefär 7 för att det var så jävla varmt! Jennifer sov fortfarande. Jag gick upp och kollade på tv. Vid 9 tiden vaknade hon och vi åt frukost + godiskladdkaka! Sen såg vi klart Silent Hill. Den var rätt så bra.
Jennifer åkte hem vid halv elva tiden då hennes mamma kom.
Jag och min bror såg då lite av "the forth kind" igen. Men efter typ 45 min så ringde pappa och sa att det var coola bilar i stan så förstås så var min bror tvungen att dra dit!
Nu sitter jag här och bloggar.
Vid 17 tiden kommer Linnea och Louise hit och vi ska ha filmkväll. Kommer bli sjukt kul!








Tack för en underbar dag/natt!

Kommentarer
Postat av: Una

tack malin!

snygga ballerinaskor;)

2011-05-14 @ 14:36:15
URL: http://noobjaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0