you and me 4 ever, that's what you said...

Sitter och spelar spel med Adelina på msn. Vinner såklart i allt!
Idag har varit en rätt bra dag i skolan. Vi hade prov i SO först på morgon och sen hade vi det där Coopertestet. Det gick väldigt bra faktiskt! Jag och Adelina gick och joggade lite ibland.
Sen hade vi slöjd. Jag blev nästan klar med klänningen. Har bara midjebandet kvar.
Mat efter det och det var pasta och skinksås. Sen såg vi på film på engelskan, Pearl Harbor. Det är en krigsfilm från andra världskriget.
Efter den lektionen hade vi Matte. Vi jobbade med våra häften och pratade lite om vad som kommer på provet till på tisdag.
Jag kom hem vid halv tre. Då åt vi grillat. Sen så satte vi på Eldorado 2. En riktigt bra film!
Nu sitter jag här och snackar med Adelina, som sagt. Senare blir det nog att se på film och sova.
Imorgon fyller Adelina 15 så man ska dit och fira henne lite. Kommer bli super!

Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0