you make my days!

Hej på er! Känner att det var ett tag sedan jag la in något och skrev. Idag har varit en rätt så bra dag, även fast det var riktigt svårt att gå upp imorse. Först hade vi spanska, inget roligt där dock, som vanligt. Sen hade vi gympa, handboll. Gick väl sådär. Gick och duschade och sen mot aulan istället för fysik! AWESOME. Där var det några som pratade om våra framtidsval och sånt. Sen var det mat. Och sen SO och MA. Inget som jag behöver förklara speciellt.
Efter skolan cyklade jag hem och åt lite. Lyssnade på min bror som bara skrek och skrek på sin jävla kompis. Och sen har jag inte gjort speciellt mycket, snackat med mina saknade människor Lovisa och Matilda. Just det, ja!
Har sett att jag har fått upp statistiken väldigt mycket och fått söta kommentarer. Vill bara säga tack till er och hoppas att något på min blogg intresserar er fortfarande. Ni får mer än gärna skriva vad ni skulle vilja se mer av här, recept, boktips, filmtips, vadsomhelst!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0