25 oktober - best day of my life!

Hej och hallå! Idag har jag träffat min bästa Lovisa Eide Wellbo, efter 5 år! Sjukt trevligt, mycket skratt. Det var verkligen en helt sjuk dag, träffades först i Gamleby, vid trollet. Därifrån gick vi till en pizzeria och åt lite. Sen tog vi lite bilder, som kommer snart, och sen drog vi oss mot hennes skola. Påvägen dit skrattade vi så vi nästan kissade på oss, jesus, jag har inte skrattat så mycket på flera år!
Sen när vi kom fram till utbildningsskolan så fick jag träffa lite folk, rätt schyssta faktiskt. Inte som alla jävla västervikare här!
Sen efter några timmar drog jag mig hemåt. Kramade den lilla dvärgen och saknar henne redan. Får se om vi träffas något på höstlovet. Nu tänkte jag gå och vara lite social med mina päron. Ha det gött!




älskar dig tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0