who says you'r not perfect

Hej! Har varit lite tråkig och det har inte hänt särskilt mycket. Idag har jag varit med Adelina. Vi gjorde inte så värst mycket, hade riktigt kul ändå!
Igår var jag med saknade Annie. Vi tog moppen ner till donken och åt lite. Sen drog vi ut till stallet och hälsade på Jojje. Annie hämtade lite ridsaker som hon skulle ha och sen åkte vi hem igen. Gjorde inte så mycket där, sen drog jag hem till mig för att plugga till ett so prov. På måndag ska vi ut och rida Jojje, ska bli riktigt kul!
Imorgon blir det redovisning och lite prov här och där. Efter skolan blir det sånglektion och sen blir det att dra hem och städa rummet! Väldigt intressant, jag vet.
Ha det gött nu, för det ska jag!

bara för att jag saknar min flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0