when the sky is falling, I'll be standing by you

HEJ! Ni kanske märker att jag är på bra humör pågrund av "hejet" och det är sant! Är på sjukt bra humör!
Igår var jag med Ajsa och fotade i stan, blev några sjukt snygga bilder! Vi spelade även spel på varandras mobiler, nördar! Sen kom Adelina förbi en sväng och vi tillbringade tiden i soffan. Sen drog jag hem och såg på Kvällen är Din där mina gosungar var med, 1D! Men självklart fick man vänta till typ sist, så varje gång det kom typ: efter pausen, så hoppade jag till. Sen när dom väl kom så blev jag så glad, jag grät så mycket att mamma fick hålla om mig. Sara förkänade verkligen att träffa dom, men det kunde också ha varit jag tycker jag! Tyckte dock att när hon satt där i publiken så kunde dom börja sjunga på scen och kanske ta upp henne på scen men nejdå. Iallafall, efter det såg jag på John Tucker must Die. En sjukt bra film! Sen gick jag och la mig runt 12 tiden.
Idag ska jag nog inte göra så mycket, fixa med bilder och träna ikväll med pappa. Imorgon är det skola igen, inte så värst pepp på det! Men nu ska jag stalka min facebook, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0