Just like the alphabet, bitch, I come before u

Jag vill bara få detta jävligt klart! Du är inte cool för att du går runt och berättar dina problem för alla och säger att din morsa är så jävla häftig! Pågrund av ditt ego börjar folk omkring dig gå ifrån dig. Dom tycker inte synd om dig, nejnej! Dom tycker bara du är allmänt jobbig. Så snälla du, va dig själv och sluta försöka passa in så jäkla mycket! Och förresten, alla snackar skit! Och säg fan inte att jag inte känner dig, det gör jag! Jag vet vilken person du är, jag vet vem du är! Du behöver inte låtsas men du gör det ändå för att bli omtyckt, sluta bara! Det är så fel. Jag vet, du har det jobbigt men det är fan ingen anledning att vara förjävlig mot folk? Du har haft en stor del i mitt hjärta, men nu är den nästan helt borta. Du har förstört det, och det känns bra, nu vet jag att jag alltid kunnat klara mig utan dig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad heter din kanal på Facebook? :)

2012-02-04 @ 10:24:39
URL: http://Jenny
Postat av: Sarah

word.

2012-02-04 @ 12:10:03
URL: http://samuelssonsarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0