Dag 1

Jag har ingen nytagen bild och jag vill inte ta en bara för det här.

*Mitt fullständiga namn är Malin Ulrica Hillevi Alnefjord, jag vet, sämst.
*Jag saknar flera av mina vänner otroligt mycket!
*I början av 2011 förlorade jag en mycket närastående vän. Men jag vill inte lägga mina tankar på henne, hon gjorde mitt liv dåligt, vet jag nu.
*Jag älskar serien Vampire Diaries, Stefan är sååå snygg!
*När jag mår dåligt sätter jag på bra musik och springer bort till bryggan. Där kan jag gråta, tänka elr bara sitta och sjunga.
*Mitt nyårslöfte är att gå ner i vikt och känna mig vacker i mitt egna skinn. Får se hur den saken blir.
*Jag är kluven, om man nu säger så. Jag vet inte hur jag känner för 3 killar. 3! Det är sjukt!
*Jag älskar att sjunga. Är det bästa som finns när man mår dåligt elr är ledsen. Om man vill vara dramatisk när man sjunger kan man gråta också, rätt mysigt på något sätt. Man känner sig levande!
*Jag hatar min mobil! Vill ha en Iphone.
*Jag har svårt att lita på folk. Ibland kan jag inte ens berätta för mina bästa vänner vad som besvärar mig. Men det är nog Adelina som känner mig bäst, hon vet mest om mig. Med henne kan jag prata om precis allt, känns det som.
*Jag är rätt glad att det inte kommit någon snö än, om det ens kommer!
*Jag saknar min älskade vän Lovisa.
* Det ska nog bli rätt skönt att gå till skolan igen, inte för lektionerna men att träffa kompisar och komma iväg och göra grejer!
*Imorgon ska jag ut och gå en långpromenad med pappa. Tar med en liten kamera.
*Nu orkar jag inte skriva mer sanningar! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0