I still turn to you

Tjenare! Adelina drog hem för en stund sen. Vi har bara haft det bra i solen och badat massor. Riktigt skönt men nu ser vi båda ut som tomater! 
Förlåt för att jag inte skrivit på länge men det har inte hänt så värst mycket. Imorgon ska jag spänna tandställningen. Åh, va intressesmurfarna hoppar nu! Om det är bra väder så antar jag att jag solar och badar imorgon igen. Sen på fredag blir det att fira midsommar med mosters familj. Kommer bli awesome, med massa bilder! Nu tänkte jag faktiskt skriva ett kapitel på min berättelse så det postas väl om någon timme kanske? Hare gött! 
bara för att bilden är awesome! puss på dig anniebanni! x
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh, vad fin blogg :)

2012-06-20 @ 21:42:33
URL: http://duojagg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0