Pretty baby, don't you feel so right now!

Hej! Har inte blivit några inlägg på ett tag nu. Jag har varit upptagen, deppig, glad, ja allt möjligt faktiskt! Mest känt mig ensam och depp, lite anledningar självklart men inga som jag vill göra er depp med!
Just nu sitter jag och lyssnar på awesome musik. Skolan var rätt chill idag, gick rätt snabbt. När jag kom hem så åt jag och såg någon serie. Sen gick jag ut i garaget och satte igång och tränade till Oskarshamn och månadskonserten. Nästa söndag drar jag mig mot Oskarshamn med ett gäng för att ha en liten show där. Sen nu på onsdag, om en vecka, har jag månadskonsert på mejeriet. Jag kommer dö, är så jäkla nervös. Ska sjunga "All this way", kommer troligen inte bli så bra!
Imorgon är det skola igen och efter så vet jag inte riktigt, ska nog bara hem och fixa lite grejer. Sen får vi se om jag sover hos Ajsa på fredag, färgar håret i såna fall så det skulle va kul! Nu ska jag se på tv, tror jag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0