Förlåt för dålig uppdatering!

Förlåt för den himla dåliga uppdateringen! Ska försöka berätta så noga som möjligt nu!

Fredag: Gick till skolan och gjorde det vanliga. Framåt halv 4 åkte jag till busstationen och satte mig på bussen till Stockholm. Kom fram runt halv 9 på kvällen då min kusin med familj mötte mig. Vi gick in på stationen och åt sushi och dumplings, ganska okej. Sen tog vi tåg och buss hem till min kusin. Vi nattade hennes son och satte oss sedan i vardagsrummet och åt popcorn och godis. Sen framåt 12 tiden bäddade vi soffan och sen somnade jag gott.
Lördag: Vaknade tidigt pågrund av Neo som vaknade vid 7 tiden. Då gick jag upp och vi åt pannkakor. Sen slappade vi bara tills klockan 14 ungefär, då jag och min kusin drog oss in till stan. Vi gick in på ginatricot, hittade två tröjor. Sen ställde vi oss bland alla tjejer och väntade på One Direction. Efter cirka 40 min så kom dom ut från studion och satte sig i bilen. Dom åkte upp till balkongen där det blev massa bilder som jag kommer lägga ut några stycken under detta inlägg. Ganska stolt över att Niall kollade på mig och vinkade, och sen när jag inte vinkade tillbaka för jag visste inte att han vinkade till mig, så började alla killar vinka till mig och då vinkade jag tillbaka och dom blev sjukt glada! Även blev jag! Efter det åkte vi hem till kusinen igen och jag lekte lite med Neo. Sen framåt kvällen åt vi gott och jag snackade med Ajsa och Adelina i telefon. Sen somnade jag gott efter en sjukt bra dag!
Söndag: Vaknade tidigt igen och då åt vi rostade mackor. Sen slappade vi bara framtill jag började packa och vi drog oss in till stationen. Vi fikade och jag kramade om Neo innan han somnade i vagnen. Sen satte jag mig på bussen och åkte hem. Var sjukt svårt att lämna allt, hade haft en sjukt bra helg. Visste att Neo skulle bli helt förkrossad när han såg att jag var borta.
När jag kom hem så handlade jag godis och åkte sen hem och somnade tidigt.
Måndag: Åkte tidigt till Kalmar. Vi åkte först buss och sen tåg. När vi kom fram fick vi gå och äta var som helst så jag, Ajsa och Adelina gick till donken. Sen samlades vi och gick på museeum med klassen. Handlade om pirater, det var så dåligt att man nästan somnade. Sen fick vi gå på stan och jag hittade 4 tröjor och en bok som jag ska fixa till. Sen åkte vi hem, tåg och buss. När jag kom hem slappade jag bara och gick ut och sjöng lite i garaget.
Tisdag: Gick till skolan. En helt vanlig dag. Sen åkte jag hem till Louise på hennes moppe och red på Curre och Tritla. Var jättemysigt! Riktigt skönt att jag inte fick ont i knät också! Träningen hjälper nog.
Jag kom hem runt halv 10 tiden och satte mig då vid datorn. Sen blev det sängen.
Idag: Idag har jag inte gjort så mycket. Mest slappat och skrivit klart berättelsen till skolan. Kom nyss hem från en båttur som gick rätt bra. Lite kallt var det allt. Men nu tänkte jag skriva på berättelsen om 1D och sen gå och äta. Slänger in bilder från helgen nu. Inte världens bästa bilder, pågrund av dålig zoom men jag tror att ni ser!
Jag har typ 100 bilder till på 1D men jag orkar inte ladda upp alla så det blev lite random bara!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hej kusinen,



Kul att ha kunnat få vara med och förgylla din tillvaro lite:-) Fast jag var nog lite crazy jag med där på lördagen ;-)

Neo ropar efter Ain hela dagarna så du måste snart komma tillbaka

Kram

2012-05-16 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0