Life's to short to even care at all.

Idk, jag vill bara skriva av mig. 
Jag blir nertryckt varje dag, jag blir sårad varje dag. Kommentarer, blickar. En ful sak och jag kan gråta hemma i timmar. Det är fan inte enkelt. 
Han finns alltid där, as well. Jag vågar inte erkänna det, men jag tror jag är helt totalt nerkärad. Och det orkar jag inte med, för han skulle aldrig kunna vilja ses med någon som mig. Jag skulle inte heller vilja synas med mig själv, herregud, om jag bara kunde skulle jag rymma ifrån mig själv. Det går inte en dag utan att jag hatar mig själv. Och en kommentar och allt kan brista. Dom som faktiskt kan få mig att må bättre är min mamma, Ajsa, Adelina, Sarah, Linnea, Louise, Evelina, Camilla, Simon, hela min 1D familj och självklart pojkarna. 
Jag kan inte sluta gråta, och det blir inte bättre när jag har sorgmusik i lurarna. Idk, jag vill bara bort, bort ifrån alla blickar, kommentarer och skratt. Ni förstår inte hur det känns...lämna mig ifred. Det har kommit till den punkten att jag viljat bort so badly att ja...ni vet. Det är för hemskt att skriva, men jag har tänkt tanken flera gånger, och dom flesta gångerna har det varit Linnea som stoppat mig, med ett enda sms. Vill bara att allt ska sluta.
Fy och blä, förlåt verkligen. Såhär var det inte tänkt att denna blogg skulle vara men jag skyller inget på er om ni slutar läsa totalt. I don't blame you. 
Och glöm inte frågestunden osv, idgas. Hej.

Kommentarer
Postat av: Sarah!<3

Älskade Malin, jag har själv suttit i samma sits, allt kändes så jävligt att jag själv tänkte samma tankar. Men du får inte ge upp, det finns för mycket att leva för! Kom ihåg att om du behöver prata är det bara att ringa, smsa, vad som. Jag finns här alla tider på dygnet, älskar dig!x

Svar: Åh, Sarah. Din korv, jag ler nu. Tack, det vet jag! Älskar dig x
Malin Alnefjord

2012-09-09 @ 15:12:32
URL: http://Samuelssonsarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0