20/5 - 2011.

Idag har jag inte mått så bra i skolan.
Vi hade SO först. Han pratade typ bara om olja och skit. Inte en kul lektion alls.
Gympa - jag var inte med pågrund av mitt knä. Men jag skulle ha viljat vara med för dom spelade fotboll. Det är ju så jäkla kul!
Slöjd - Satte fast hängslena på klänningen och provade den och kolla hur den skulle se ut med spets-bandet. Kommer nog bli ganska fin faktiskt.
Sen hade vi mat och jag var verkligen sjukt hungrig! Köttbullar, potatis och sås. Sååå gott.
Engelska - vi hade ingen engelska, istället gick vi till gymnasiet och kollade på Emilia, Axel, Denni och Emmie som hade friidrotts tävling. Alla var verkligen jättebra!
Biologi - Hade prov. Gick väl sådär. Ska träna på lite mer till måndag. Gick sen hem när vi var klara.
Cyklade hem och åt grillat. Jättegoooott!
Efter maten spelade familjen kubb. Det gick väl bra, kan man väl säga...
Och efter det gick farsan och jag ner till bryggan och satt och plaska. Det börjar bli varmt! Snart kan man bada.

Imorgon ska ju ¨världen gå under¨. Någon som tror på det? INTE JAG I ALLA FALL! Jorden kan gå under om fem sekunder...

1...2...3...4...5

Okejdå, men man kan inte bestämma ett exakt datum för när jorden ska gå under! Och då kan fan inte någon full gubbe komma här och säga ett datum och skrämma upp folk! Vet ni hur många som tar självmord när man får reda på något sånt där? Det kan jag säga er. Många.

Slänger in några bilder från bryggan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0