I wish you were here

Hej hallå! Nu är skolan igång och jag går i 9an, woop woop! Sista året på Ludde, sen iväg till gymnasiet...blösh, sluta. 
I alla fall, hade en rätt bra dag idag med brännboll på gympan och snack på musiken. 
Imorgon har jag sovmorgon och sen vanlig lång skoldag. Sen drar jag och Lisa ner till mejeriet och bestämmer en ny tid till våra sånglektioner. Om det är ledigt sätter vi oss säkert i lilla dans och sjunger mm. 
Pappa pratar om att vi kanske ska åka till Turkiet i veckan, haha va?! Det gör jag gärna men vafan, på lördag redan?
Nu när jag ändå tänker på det, tandställningen åker bort om 34 dagar, oh jesus! 
Vet inte varför jag började detta inlägg med att skriva på engelska, haha! När jag kommit typ halva så ba, WHAT NO?! Flyttar verkligen till London efter gymnasiet!
Lämnar er med min nya cover, mwah! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0