1. Who's your favourite member and why?

Med detta inlägg vill jag börja med att säga att alla är helt underbara! Dom är roliga, omtänksamma, gulliga, snälla och snygga (no shit). Det går inte att ogilla någon eller gilla någon mindre.
Jag har inte 1 favorit, jag har faktiskt 2 som jag inte kan välja mellan. Det går inte. Den ena är blond, från Irland och har tandställning. Den andre gillar katter, har krulligt hår och har en bromance med Louis. Självklart pratar jag om Niall och Harry. Jag vet inte varför, men dom gör bara mig så glad. Seriöst, om jag ser på en video och dom typ ler eller gör något överhuvudtaget som ser gulligt ut, då brister det för mig. Då sitter jag där och asgarvar. Och om någon av dom säger något som är så roligt att man inte kan andas, ja, då kan det bli att jag till och med gråter i skrattet.
Varför jag älskar Niall? Haha, jadu, varför älskar du att leva? Haha, nej, jag ska inte vara sån nu. Niall är bara den killen som verkligen försöker att inte bry sig, men han gör det. Det gör honom jättegullig och söt. Det var ett fan en gång som sa "I love you" och då sa Niall "No, I love you". Där ser ni ju typ, han är en jättefin kille. Fattar inte dom som säger att han inte förkännar att vara i 1D, det är sinnessjukt! Han har talang och han ska vara i det där bandet, för han är perfekt! Det finns även tjejer som trycker bort honom från bilder med andra av killarna, jag menar, det är bara respektlöst. Jag skulle bli superglad om det bara var ett hårstrå av Niall som var med på en bild med mig.
Han har även sagt att han skulle kunna vara ihop med vem som helst, för han älskar med hjärtat, inte ögonen. Finns inte ord för hur fin han är...
Varför jag älskar Harry? Till att börja med så är hans röst gyllenbröd, elr något. Den är sjukt vacker och fin. Nialls är också jättefin, men Harrys är det något extra med. Det går inte att beskriva, men jag kan säga att jag ler varje gång jag hör honom. Då vill jag bara sjunga med, tycker att våra stämmor är rätt bra tillsammans!
Om man kollar på en interview med Harry kan man se hur fin han är på bara några minuter. Han ler och säger precis det som varennda tjej i hela världen skulle vilja höra. Han verkar dock lite pervo men det är även jäklans gulligt! Jag skulle göra vad som helst för att få krama den krulliga pojken. Bara hålla om honom tills han säger "I think I love you". HAHA, oj, då. Nu blev det mer fanfic aktigt här.
Men han säger alltid så fina saker och är så sjukt rolig och vacker. Kan inte säga annat än att jag verkligen är glad över att jag blivit så fäst vid dessa killar, dom är verkligen super fina!
ÄLSKAR SISTA BILDEN, HARRY DU ÄR FÖR FIN!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv! Jag har också fastnat lite speciellt mycket för Niall och Harry. Älskar såklart dom andra med!! Superfin blogg har du också tjejen, blir helt klart en följare :))

2012-06-20 @ 21:56:03
URL: http://chewit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0