Where would I be, if you didn't believe.

Hejsan! Igår kom jag till Stockholm runt 3 tiden och åkte sen hem till min kusin. Vi åt mat och kollade sedan x factor. Så jävla stolt jag är över killarna, men jag tycker inte Oscar skulle åkt ut!
På tal om killarna...jag fick biljetter till deras tour 2013, omg, tillsammans med alla mina vänner runt om i Sverige! TAGGA!
Idag har vi varit inne i stan. Hittade två tröjor men dom var inte bra...haha. Träffade även Camilla, min kära vän, och hennes kompis Anna. Det var helt underbart. Kramar, kramar och kramar. Jesus va mysigt det var och vad jag saknar henne redan...
Neo och Henrik åkte hem för någon timme sen och nu sitter vi och ska äta köttbullemacka! Ikväll blir det bara tvn och mys. Imorgon kväll åker jag hem igen, kommer bli skönt men lite jobbigt, för jag älskar Stockholm och allt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0