I pray for the broken hearted

Hej! Imorse var jag verkligen sjukt trött. Gick uppe typ 7.15. Åt frukost och gjorde mig i ordning. Sen cyklade jag till skolan. Vi hade gympa som första lektion men jag var inte med för jag hade problem med knät idag igen. Dom körde i alla fall något med skolgården att göra med.
Sen gick vi till klassrummet och hade matte. Jobbade som vanligt i boken och så.
Hade fem minuters rast, och sen hade vi SO. Satt ensam med Eric, Timmy och Jeton och bestämde hur vår teater skulle vara.
Sen vid klockan 11 hade vi äntligen musik! Jag, Jennifer, Axel, Gurra, Alex och Timmy spelade i klassen. Gick inte så bra att sjunga för mig för jag hade jätteont i halsen! Nästa tisdag ska vi i alla fall vara i aulan och köra själva.
Mat efter det. Någon fiskgratäng. Fisken var väl inte så värst god men potatis och sås går också bra!
Då blev det dags för mentorstid. Vi fick lappar med olika färger, som vi satte oss i grupper med samma färger. Jag kom med Jesper, Timmy och Axel. Då skulle vi lösa gåtor. Jag löste den första och om det inte hade varit för Timmy hade vi inte vunnit. Vi hade alltså ett mer rätt än någon annan. Då fick vi godis! Så jäkla chill, att få godis av en lärare som säger att man inte ens ska äta godis för att det inte är bra för tänderna.
Sen hade vi matte igen. Pernilla berättade lite mer om bråk och procent. Rätt så tråkig lektion.
När den lektionen var slut så gick jag ner till Christa och sa att jag hade väldigt ont i knät och behövde gå hem. Så nu sitter jag här hemma och ska snart gå och göra något att äta. Päronen kommer inte förren 19 så det kanske kan gå att läsa lite också.
Imorgon blir det nog att vara med Jennifer Lundgren. Om det är fint väder badar vi nog kanske.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0