Get your head out of the clouds.

Efter som rubriken hade blivit så jäääädra lång, så skriver jag den här uppgiften här nere istället!



Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad:

När jag är glad lyssnar jag på låtar som Fest hos Mange, Edge of Glory, Judas, Party rock Anthem, alltså snabba och glada låtar!
När jag är ledsen lyssnar jag på låtar som The Call, Candles, Here comes a regular, alltså långsamma låtar.
När jag är uttråkad lyssnar jag på låtar som Taken by a stranger, I feel pretty/unpretty, what are words.
När jag är sur lyssnar jag inte på musik. Då ritar elr skriver jag.
När jag är förbannad lyssnar jag inte heller på musik! Går ut och skriker i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0