it's a brand new day!

Hejsan! Idag har varit en ganska trött dag i skolan. Hade slöjd som sista lektion. Sen drog jag hem till Jennifer och vi åt lite glass. Sen drog vi ner på stan och provade lite kläder. Jennifer köpte en mössa, haha.
Sen gick vi upp och satte oss vid köksbordet och tänkte ut vad vi skulle äta. Jag började må piss så pappa kom och hämtade mig. Stackars Jennifer blev själv :(
När jag kom hem mådde jag sämre än sämst! Kändes som jag skulle spy hela tiden, vafan! Nu mår jag rätt så bra och ringde nyss Jennifer. Glömde smidigt nog mobilen där. Nu tänkte jag göra mig lite social på facebook. Hare gött! Blir nog bilder imorgon. Hejdå!


bild sen i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0