jag var din, hela tiden.

Hejsan! Adelina drog nyss hem. Haft en awesome natt + dag! Vi har spelat spel, mest monopol och gjort glass och solat och massa mega kul!
Igår kväll grillade jag hos min moster med flera från släkten. Riktigt trevligt. Runt 22 tiden så tog jag cykeln och ringde till Adelina som kom ner. Vi cyklade hem till mig och spelade monopol tills 12 elr något. Sen gick vi in till mig och spelade lite kort och uno. Sen läste jag lite innan vi bara snackade och sen somnade.
Vid 17 tiden kommer släkten HIT för att grilla. Kommer bli mega mysigt! Hare gött, bitches!


bara för att jag saknar alla konstiga människor!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! Ursäkta jag stör men jag har just fått reda på att man kan få en gratis domän till sin blogg så att man slipper skriva .blogg.se istället för bara .se. Kolla in hur du gör på: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=3069

2011-08-07 @ 23:52:30
URL: http://laphotographie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0