Where them Girls at?!

Hellu! På riktigt bra humör idag! Emmie och Emilia kom hit vid halv ett typ och vi spelade lite kort. Sen åt vi kladdkaka och gick ut på altanen. Dom hoppade upp på studsmattan och hoppade. Sen kom jag upp också och gjorde en knävolt. Ställde mig upp, för första gången ever! Sjukt kul!
Sen kom Emilias pappa och lämnade badkläder. Vi gick och badade. Jag var först i för dom var sjukt rädda för att gå i. Töntar, haha!
Sen gick dom ändå i, skrikande men ändå.
Vi gick tillbaka efter ett tag och dom åkte hem. Dom hade saker att göra. Riktigt kul ändå!
Ikväll blir det nog att gå ut på powerwalk. Inte gjort på ett tag nu, nu jävlar ska jag rasa i vikt!
Men nu ska jag ringa till Adelina. Vi hörs!


saknar flickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0