you make me feel good

Hej på er! Sov inte så bra inatt, vaknade vid 5 och gick upp och duschade. Sen satte jag på internet och la mig i sängen och såg något avsnitt av någon serie. Kände att jag var riktigt trött så vid halv 7 kanske, så lägger jag ifrån mig datorn och lägger mig under täcket och somnar. Fy fan va skönt jag sov! Vaknade igen vid 11.30 ungefär. Gjorde mig då iordning och så för vid 12 så kom farmor och åt lite här. Fick lite julklappar och pengar av henne med. Sen drog hon hem och pappa drog ut i skogen, den tönten! Joakim drog nyss med några grabbar och jag sitter och lyssnar på musik. Ska snart fixa lite i rummet och så. Imorgon blir det fotodag med Annie. Lägger nog in lite pics då. Mamma är även ledig så blir väl lite filmer också.
Lite random bilder bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0