I was born for waiting, I was born to be loved.

Hejsan! Idag har jag spenderat med Louise Westerberg. Drog till henne vid 12 ungefär. Spelade då lite WII och hade jättekul. Sen så åt vi lite gott och körde sen WII lite till. Sen klädde vi om och gick ner till vattnet och badade. Riktigt skönt! Runt 22 grader och jäkla roligt med vattenkrig! Sen gick vi upp och spelade lite spel med hennes lillasyster. Efter det drog jag hem. Åt lite och såg nyss ett avsnitt OTH med mamma. Ikväll blir det nog bara att kolla tv och slappa. Jag väntar också på ett samtal från Linnea. Vi kanske ska till Kolmården imorgon. Får se lite senare när hon ringer. Men nu ska jag gå ut i köket och kolla vad mamma gör. Hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0