just a girl, standing on her own..

Hej! Har inte bloggat på ett tag, andledning hemlig. I förrgår var jag med Linnea och sov även där. Blev mest att kolla filmer och spela spel. Men fortfarande riktigt mysigt! Sov där och dagen efter drog jag ner till Jennifer. Sen kom Fanny och vi gick mot Löga. Men det var typ fullt så istället satte vi oss ner som uteliggare och tog massa bilder. Dom kommer imorgon, skulle jag tro. Efter det drog vi väl hem till henne och snacka lite, kolla bilder. Såg också på Eva&Adam. Sen drog jag hem och kollade på Glee innan jag sen gick och la mig i min säng och kollade Eva&Adam.
Idag har jag inte gjort så väldigt mycket. Har varit och firat mitt kusinbarn som fyller 8 år. Grattis till lillen! Sen har det inte varit att göra så väldigt mycket. Får se vad som händer imorgon. Hare gött!


bara för att jag saknar bruden så otroligt mycket! kom hem, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0