sun gonna rise

Hellu! Vaknade idag kl. 7 typ. Orka det... Jag har så jäkla piss ont i tummen! Får se om jag ringer vårdcentralen idag.
I går gjorde jag inte mycket. Jag var ute och sprang. Annars var jag mest hemma och fixade lite med packningen och så. Vi åker om 12 dar!
I förrgår var jag med Louise Westerberg. Vi badade sjukt mycket. Först åkte vi ut på deras surfingbräda ut till båten Bella. Därifrån hoppade man och lekte med hennes kusin och lillasyster. Efter det gick vi in och fikade. Sen satte sig Louise och hennes kusin i kanoten och hennes lillasyster satte fast surfingbrädan i kanoten. Zita hoppa i kanoten och vi drog till Grönö, jag och Linn på surfingbrädan och Louise och hennes kusin i kanoten. Vi badade där borta och åkte sedan tillbaka. Det var fan inte lätt att sätta still på den där saken kan jag berätta! Vi hade i alla fall sjukt kul!
Idag får vi se vad som händer. Ska nog till Rusta med Mami och sen kanske till min moster för att hälsa på den norska kusinen! Ni får ha det så jäkla bra i detta pissväder. Nu ska jag gå och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0