har man tråkigt så har man

1. Hur gammal är du om 5 år? - 19
2. Vem var den senast du träffade? - Mamma
3. Hur lång är du? - 1.68
4. Vilken film såg du senast? - I taket lyser stjärnorna
5. Vem ringde du senast? - Linnea Andersson
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - Nej till Adelina
7. Vad är dagens planer? - Klockan är 22.08, dagen är slut!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Sambos
10. När såg du senast din mamma? - Hon sitter 2 m ifrån mig?
11. Vilken ögonfärg har du? - Blå
12. När vaknade du idag? - 07.15
13. Har du någon gång hittat en katt? - Ja
14. Vilken är din favoritplats? - Cochem - Tyskland
15. Vilken plats föredrar du minst? - Skolan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Utomlands hoppas jag
17. Vad skrämde dig som barn? - Garderober och mörker
18.  Vem fick dig att skratta senast? - Adelina " jag blir sååå förbannad" HAHA!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Antagligen, eftersom jag inte vet vad du snackar om
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Båda
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Nattlinné
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 4st
23. Hur många landskap har du bott i? - Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - barfota
26. Är du social? - ao, det är oftast så
27. Vilken är din favoritglass? - laktispuck
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? - åka utomlands
29. Tycker du om Kinamat? - funkar
30. Tycker du om kaffe? - jadå
31. Vad dricker du till frukost? - Juice elr mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? - vänstersida
33. Kan du spela poker? - ja, om jag lär mig
34. Tycker du om att mysa? - Klart
35. Är du en beroendemänniska? - tror så
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja
37. Vill du ha barn? - Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, lite Spanska, lite Grekiska och lite Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0