I have to find you, tell you I need you

Hej! Sitter här och lyssnar på en underbar låt. Har nyss fixat en ny header som ni kan se. Jag kom hem för en halvtimme sedan. Klassen har idag varit ute vid Lysing och kört tävlingar och fikat.
En riktigt rolig dag.
Jag ska nog snart se ett avsnitt av Hellcats och sen får vi se var dagen tar vägen. Jag får helt enkelt se vart den tar mig!
Imorgon är det sista dagen innan avslutningen. Då ska vi städa hela dagen. Efter det så drar jag och Adelina ner till stan och jag klipper mig. Ska sätta i flätor också och sova med dom så har jag fint hår till avslutningen! Kommer att bli bäst! Efter det åker vi nog troligen hem till Adelina, vi får se.
Ni får ha det så jävla bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0