VFF's fotbollsplaner med klassen today, (y

Hej på er! Idag skulle alltså dom nya 7:orna komma till skolan så 7c var på fotbollsplanerna nere vid VO och umgicks. Först av allt spelade i kubb, fyra lag. Jag, Sölve, Alexander, Stefanie och Jepser vann på vår sida.
Sen spelade vi fotboll en stund. Alla tjejer + Sölve, Timmy och Denni - rubb.
Till sist spelade vi brännboll. Och presic när jag skulle springa in i mål så skadar jag självklart knät igen så jag kunde inte vara med mer. När dom sen spelade fotboll igen fick jag sitta med Adelina och Ajsa istället.
Sen var det prisutdelning. Vi fick godis. Åkte sedan hem.
Nu ska jag nog se ett avsnitt av The Vampire Diaries.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0