21 september 2011

Hej där! Idag har vi haft idrottsdag med skolan på gymnasiet. Jag var inte med så jag fick mäta längdhoppen med Ajsa. Det var nästan tråkigare än att vara med och tävla!
Vid 14 tiden fick vi i alla fall gå hem för vi hade suttit och frysit hela tiden typ. Så då kom pappa och hämtade mig. Åkte hem och jag åt lite och kollade en stund på nya avsnittet av Glee. Riktigt bra säger jag barre!
Ska nog snart dra och duscha. Imorgon blir det skolan, tror att jag blir klar med byxdressen på e-valet! Då blir jag riktigt glad kan jag säga!
Vid 14.50 ska jag vara på tandregleringen och spänna och kanske sätta in braces där nere. Efter det drar jag bort till Linnea och vi går väl och frågar om praoplatser på willy's. Shake that booty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0