du ser mig som en supernova!

Hej och hallå! Tänkte bara göra ett riktigt snabbt inlägg och berätta att jag är klar med min byxdress i slöjden, blev väl sådär.
Iallafall, idag har jag varit i skolan. Drog lite tidigare för att spänna tandställningen på Esplanaden. Sen drog jag hem till Linnea och vi åt lite. Sen drog vi till ÖoB och fick praoplatser där. Sen åkte vi hem till henne igen och vi spelade lite spel och så. Åt lite sen och jag åkte väl hem lite senare. Nu sitter jag här och myser i byxdressen och lyssnar på musik!
Imorgon blir det inte många lektioner, ska ha kamratstödjare-show med fölket! Snacka om att jag kommer dö när jag står inför alla jädra sjuor och pratar! Jesus alltså! Men jag slänger in en snabb bild, hejdå!


Kommentarer
Postat av: sebastian

uuhh, sexight ;)

2011-09-23 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0