me and the boys will be playing all night

Hej! Idag har varit en lååååång dag! Hade först slöjd som e-val. Fortsatte med min byxdress och den börjar bli rätt så klar!
Sen hade vi egentligen svenska/engelska men jag gick till sjuksyster för hälsokoll. Hatar att vara först på klasslistan!
Sen var det mat men jag hann inte äta något. Inte heller någon god mat, så what the fuck?!
Sen var det SO. Vi hade prov och tips. Hade alla rätt på provet och 5/10 på tipset. Sen hade vi idrott. Jag var inte med så jag, Jennifer, Axel, Mustafa och Jeton hade lite löjligt kul. Sen var det dags för spanska. Ny lärare så vi fick presentera oss, på spanska. När vi kommer till Stefanie så börjar hon: "me gusta Stefanie" och Emmie är den enda som märker så hon typ dör av garv och sen när Stefanie pratat klart så säger Emmie varför hon skrattade och alla började as flabba!
Sen gick vi äntligen hem. Åt direkt för jag var as hungrig. Kollade lite på super 8. Sen tror jag att jag satt lite vid datorn och så. Nyss rensade jag svamp med farsan. Och nu sitter jag här och funderar på om jag ska ladda in bilderna från idag. Men nej, dom får ni nog imorgon!
Imorgon ja! Då följer Jennifer med mig ner till Mejeriet efter skolan och kollar på min sånglektion. Sen drar vi hem till mig och åker iväg och handlar lite. Sen äter vi tacos. Vid 19 tiden kommer Sofia och Fanny och vi har det mysigt med film, godis, läsk och trevligt umgänge! Har saknat sånt här!
Det blev en väääädligt lång text idag, men nu ska jag gå! Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0