Wednesday...

Hej på er! Kom nyss hem från skolan, rätt chill dag ändå med film och spel.
Igår var jag och red med Louise, så himla härligt! Vi red lite i skogen och runt Horns Gård.
ATM sitter jag och dricker gott, medans jag väntar på att pappa ska komma hem med den nya soffan. Sen drar jag till stan och träffar Suana för en liten photoshot.
Vet att det blir så tråkiga inlägg men jag ska försöka ta mer bilder och hitta på mer saker. Om jag hade en iphone så hade det blivit bilder från varje dag men jag stannar med min pissmobil. I alla fall, jag ska försöka blogga mer.
BTW, stort BTW, pappa säger att jag får åka till Lovisa i skåne i sommar! Boyz, here I come!
Bild från arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0