I'm so tired of the same old games

Hejsan! Lyssnar på bästa Cody för tillfället. Han är den finaste ever, förutom 1D...
I alla fall, idag hade jag tänkte fixa med mitt inlägg till Liams fanvideo, älskade fyller år den 29e så jag ska filma mig och lite sånt. Annars så vet jag inte, ska nog fixa lite med min fanfic, kanske skriva ett nytt kapitel till och med. Titta gärna in här ---> thestoryofonedirection.blogg.se
Fler bilder från Sverigeresan kommer kanske idag också, om min bror flyttar sitt arlse från datorn någon gång!
Det blir så himla tråkiga inlägg på sommarlovet men när skolan sätter igång så kommer jag säkert uppdatera mer här och mindre på min fanfic dock, hehe. På måndag börjar skolan, pooo.
 
Lägger in en video till ert nöje. Och ja, efter första versen kommer ni också vara kära i denna underbara pojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0