You fucking fuck.

Jag tänker inte ens låtsas att jag är glad. Jag tänker inte skriva ett glatt hej när det enda jag vill är att skjuta någon. Som ni kanske vet har Zayn tagit bort sin twitter, pågrund av all detta hat. Vad fan är fel med folk? Speciellt Perez Hilton, som tweetat att Zayn är otrogen mot Perrie. Men vad är detta?! Jag har skrivit så jäkla mycket på twitter om detta att det är sjukt. 
Okej, så, slut på allt skit, tycker jag! På lördag åker jag till Turkiet i en vecka, det ska bli riktigt skönt! Kommer självklart lägga in massa bilder när jag kommer hem, men jag tror dock inte att det blir något kapitel på fanficen under nästa vecka, det får ni leva utan. Nu ska jag dra och äta något, hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0